V průběhu října a listopadu 2021 zavádíme nový Service desk, za pomoci platformy Weby24, který zajistí, že se nezapomene na žádný požadavek našich klientů a s požadavkem se bude nadále transparentně pracovat až do jeho vyřešení. Slouží pro zpracování interních požadavků napříč celou firmou a je také ideálním nástrojem na podporu a komunikaci s externími zákazníky.
Požadavky jsou přijímány různými kanály a evidovány včetně související komunikace ve formě ticketů. To znamená dokonalý přehled o stavu požadavků a možnost řešit je v týmu tak, aby žádný z nich nezůstal neřešen.
Převedení komunikace do Service Desku vede k omezení e-mailové komunikace což významně šetří čas.
Informace v ticketech a související komunikaci jsou snadno dohledatelné a jsou ukládány centrálně. To je ideální prevencí ztráty a úniku dat.
U ticketů lze měřit SLA, evidovat pracovní výkazy, provádět schvalování. To vše vede ke zvyšování kvality služeb a zároveň optimalizaci procesů a nákladů.
Kdykoli nám napíšete na naše e-mailové adresy např.: avema@avema.cz (pro obecné dotazy na AVEMA) nebo byty@avema.cz (pro dotazy ohledně předpisu služeb a vyúčtování), ucto@avema.cz (ohledně účetnictví SVJ), technici@avema.cz (ohledně požadavků technického rázu), klice-cipy@avema.cz (chcete-li si objednat klíče nebo vstupní čipy nebo ovladač vrat), shromazdeni@avema.cz (hledně informací o plánovaných shromážděních SVJ), vizitky@avema.cz (chcete-li si u nás objednat změnu jména na vizitce), tak se ze všech těchto e-mailů vytvoří tickety, které jsou automaticky přidělovány konkrétnímu řešiteli v rámci AVEMA. Máte tak jistotu, že Váš ticket nezapadne a Váš požadavek se tak dostane rychle a ke správnému řešiteli.