V rámci zkvalitňování našich služeb jsme v průběhu října letošního roku spustili zcela novou Klientskou zónu tzv. AVEMA App, která je nyní přístupná nejen výborům, ale i všem z řad vlastníků v námi spravovaných SVJ.
Tuto aplikaci jsme si nechali vyrobit tzv. „na míru“ požadavkům klientů a vlastník v ní nalezne kromě všech důležitých dokumentů SVJ, jako stanovy, domovní řád apod. i podklady ke shromáždění vlastníků, spolu s pozvánkou, zápis a přílohy.
Součástí aplikace je také jednoduchý kontaktní formulář, který slouží k vygenerování požadavku na správce a tyto požadavky jsou již následně zpracovány naším ticketovým systémem. Výbor SVJ pak má možnost poslat vlastníkům pomocí aplikace zprávu a upozornit tak na důležité dění v domě.
Naši aplikaci AVEMA App máme v plánu ještě dále zdokonalovat a přinášet nové funkce, o kterých budeme vždy informovat.