Search
Close this search box.

Pro hlášení havárií a poruch klikněte zde >>>

Spuštění nové Klientské zóny

V rámci zkvalitňování našich služeb jsme v průběhu října letošního roku spustili zcela novou Klientskou zónu tzv. AVEMA App, která je nyní přístupná nejen výborům, ale i všem z řad vlastníků v námi spravovaných SVJ.

Tuto aplikaci jsme si nechali vyrobit tzv. „na míru“ požadavkům klientů a vlastník v ní nalezne kromě všech důležitých dokumentů SVJ, jako stanovy, domovní řád apod. i podklady ke shromáždění vlastníků, spolu s pozvánkou, zápis a přílohy.

Součástí aplikace je také jednoduchý kontaktní formulář, který slouží k vygenerování požadavku na správce a tyto požadavky jsou již následně zpracovány naším ticketovým systémem. Výbor SVJ pak má možnost poslat vlastníkům pomocí aplikace zprávu a upozornit tak na důležité dění v domě.

Naši aplikaci AVEMA App máme v plánu ještě dále zdokonalovat a přinášet nové funkce, o kterých budeme vždy informovat.

Sdílejte nás:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Pohotovostní služba je poskytována pracovníkem pohotovosti mimo běžnou pracovní dobu správce (tj. ve všední dny od 16:30 do 8:00 hodin  a o víkendech a svátcích plných 24 hodin) pro SVJ, k účelu hlášení havárií na objektech ve správě AVEMA Praha s.r.o., které mají tuto službu sjednánu ve smlouvě se správcem. Při hlášení havárie prosím uveďte své jméno, adresu objektu a popište pracovníkovi pohotovosti o jakou havárii se jedná.

Upozorňujeme volající, že s účinností od 1.1.2024 je naše pohotovostní linka monitorována a hovory jsou v rámci zkvalitňování našich služeb nahrávány. S případnými dotazy ohledně uchování dat v souvislosti s GDPR se prosím obracejte na náš e-mail: avema@avema.cz.

V pracovní době kontaktujte prosím svého technika, na kontaktech uvedených na nástěnce v domě.

Chci poptat služby Avemy

Zanechte nám svůj kontakt, brzy se Vám ozveme.