Facility Manager

Co vás čeká?

Práce v soukromé české společnosti zabývající se poskytováním komplexních správcovských služeb převážně pro nové a luxusní bytové objekty v Praze. Společnost má v současné době 40 pracovníků, výborný pracovní kolektiv a chuť se dále rozvíjet. Na pozici Facility Manager by Vás čekala technická správa určitého počtu bytových novostaveb ve vlastnictví SVJ, které tvoří ucelený areál. Místem pracoviště může být i kancelář přímo v objektu novostaveb.

 Co bude denním úkolem?

  • Samostatné vedení technické agendy svěřených objektů
  • Komunikace s výbory SVJ
  • Evidence a řešení požadavků výborů a vlastníků bytových jednotek
  • Evidence a řešení reklamací z výstavby
  • Zajišťování zákonných zkoušek a revizí
  • Objednávání a kontrola odborných stavebních, elektroinstalačních a vodo-instalačních prací
  • Řízení podnikových údržbářů a uklízeček
  • Zajišťování čistících prostředků a pracovního materiálu

 

Jaké máme požadavky?

  • Ukončené středoškolské vzdělání technického směru
  • Praxe ve stavební výrobě nebo správě budov alespoň 3 roky
  • Pro-zákaznický přístup
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Alespoň průměrná znalost práce s výpočetní technikou a SW MS Office
  • Český jazyk slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího

 

Co vám můžeme nabídnout?

  • Práci v menší soukromé společnosti s výborným kolektivem (40 zaměstnanců), která díky svému pozitivnímu přístupu k zákazníkům každoročně roste:-)
  • Notebook
  • Mobilní telefon
  • Zaškolení
  • Pružnou/flexibilní pracovní dobu
  • 3x sick days
  • Věrnostní dovolenou
  • Občerstvení na pracovišti
  • Stravenkový paušál

 

Mzda?

  • Dohodou v závislosti na dosažené praxi a zkušenostech

 

Závěr?

  • Pokud jsme Vás zaujali, nebojte se odpovědět. Rádi si uděláme čas na osobní setkání.

Zaujali jsme Vás? Zašlete nám svůj životopis! Těšíme se na Vás.

Personální oddělení AVEMA Praha s.r.o.

Kontaktní osoba
Ing. Michaela Pitrová

E-mail: personalni@avema.cz

Sdílejte nás:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Pohotovostní služba je poskytována pracovníkem pohotovosti mimo běžnou pracovní dobu správce (tj. ve všední dny od 16:30 do 8:00 hodin  a o víkendech a svátcích plných 24 hodin) pro SVJ, k účelu hlášení havárií na objektech ve správě AVEMA Praha s.r.o., které mají tuto službu sjednánu ve smlouvě se správcem. Při hlášení havárie prosím uveďte své jméno, adresu objektu a popište pracovníkovi pohotovosti o jakou havárii se jedná.

V pracovní době kontaktujte prosím svého technika, na kontaktech uvedených na nástěnce v domě.

Chci poptat služby Avemy

Zanechte nám svůj kontakt, brzy se Vám ozveme.