Domů » Reference
Zajímáte se o novinky v oblasti bydlení a správy nemovitostí? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.
Při poskytování služeb vycházíme z dlouholeté zkušenosti našich zakladatelů a zaměstnanců s administrativně technickým zabezpečením správy nemovitostí. Základem pro úspěšnou spolupráci s klientem je nejen pochopení jeho potřeb, ale i volba správných cest, jak tyto potřeby uspokojit. Naše společnost proto vychází ze tří hlavních zásad, kterými jsou komunikace, profesionalita a individuální přístup.
Zanechte nám svůj kontakt, brzy se Vám ozveme.
Pohotovostní služba je poskytována pracovníkem pohotovosti mimo běžnou pracovní dobu správce (tj. ve všední dny od 16:30 do 8:00 hodin a o víkendech a svátcích plných 24 hodin) pro SVJ, k účelu hlášení havárií na objektech ve správě AVEMA Praha s.r.o., které mají tuto službu sjednánu ve smlouvě se správcem. Při hlášení havárie prosím uveďte své jméno, adresu objektu a popište pracovníkovi pohotovosti o jakou havárii se jedná.
Upozorňujeme volající, že s účinností od 1.1.2024 je naše pohotovostní linka monitorována a hovory jsou v rámci zkvalitňování našich služeb nahrávány. S případnými dotazy ohledně uchování dat v souvislosti s GDPR se prosím obracejte na náš e-mail: avema@avema.cz.