Search
Close this search box.

Pro hlášení havárií a poruch klikněte zde >>>

Reference

0 +
let zkušeností a praxe
0 +
SVJ ve správě
0 +
bytových jednotek ve správě

areál Tulipa Třebešín

ve správě: 721 bytů

areál Suomi Hloubětín

ve správě: 602 bytů

areál Port Karolína

ve správě: 464 bytů

Hyacint Modřany

ve správě: 133 bytů

Počernická

ve správě: 282 bytů

KOTI Libeň

ve správě: 142 bytů

areál Kejřův Park

ve správě: 223 bytů

KORU Vinohradská

ve správě: 59 bytů

Braník

ve správě: 103 bytů

Garden Spot Kladno

ve správě: 158 bytů

Bratislavská

ve správě: 42 bytů

V Zahrádkách

ve správě: 86 bytů

Chci poptat služby Avemy

Zanechte nám svůj kontakt, brzy se Vám ozveme.

Pohotovostní služba je poskytována pracovníkem pohotovosti mimo běžnou pracovní dobu správce (tj. ve všední dny od 16:30 do 8:00 hodin  a o víkendech a svátcích plných 24 hodin) pro SVJ, k účelu hlášení havárií na objektech ve správě AVEMA Praha s.r.o., které mají tuto službu sjednánu ve smlouvě se správcem. Při hlášení havárie prosím uveďte své jméno, adresu objektu a popište pracovníkovi pohotovosti o jakou havárii se jedná.

Upozorňujeme volající, že s účinností od 1.1.2024 je naše pohotovostní linka monitorována a hovory jsou v rámci zkvalitňování našich služeb nahrávány. S případnými dotazy ohledně uchování dat v souvislosti s GDPR se prosím obracejte na náš e-mail: avema@avema.cz.

V pracovní době kontaktujte prosím svého technika, na kontaktech uvedených na nástěnce v domě.