Organizujeme Vám zasedání shromáždění a korespondenční hlasování včetně veškerých potřebných záležitostí s tím spojených. Připravíme Vám požadované podklady, vypracujeme zprávu o činnosti správce, zajistíme prostory a jejich pronájem, potřebné vybavení, hlasování či zápis ze zasedání shromáždění.
Zajišťujeme zápisy a vklady do obchodního rejstříku a sbírky listin, komunikujeme za Vás s orgány veřejné správy a vyřizujeme veškeré administrativní záležitosti.
Obsluhujeme datovou schránku Vašeho SVJ.
Všem vlastníkům rozesíláme hromadné e-maily a informační zprávy od nás jako správce, zprávy od výboru či informace od dodavatelů.
Aktualizujeme a vyměňujeme vizitky na zvonkových tablech a schránkách.
Na základě Vašich požadavků Vám zajišťujeme distribuci klíčů, čipů a ovladačů od společných prostor domu.
Pro účely vyúčtování služeb a jejich následného rozúčtování zprostředkováváme odečty měřidel.
Dále zajišťujeme recepci v domě, ostrahu objektu, profesionálního předsedu či právní asistenci.