V rámci zkvalitňování našich služeb klientům oznamujeme, že od 1. ledna 2024 jsou hovory na naši Pohotovostní linku monitorovány pomocí služby O2 Záznam hovorů. Volající jsou na tuto skutečnost upozorněni nastavenou hláškou v úvodu hovoru. Monitoring slouží převážně k interním, statistickým účelům, kdy si vyhodnocujeme počty a typy volání, havárií a případných požadavků na náš pohotovostní tým v průběhu doby.
Pohotovostní služba je poskytována pracovníkem pohotovosti mimo běžnou pracovní dobu správce (tj. ve všední dny od 16:30 do 8:00 hodin a o víkendech a svátcích plných 24 hodin) pro SVJ, k účelu hlášení havárií na objektech ve správě AVEMA Praha s.r.o., které mají tuto službu sjednánu ve smlouvě se správcem.
Chcete-li se o službě Pohotovost dozvědět více, zeptejte se nás na avema@avema.cz nebo si požádejte o sjednání služby a rádi Vám vše vysvětlíme.
Jsme s Vámi pod jednou střechou.
Váš tým AVEMA